0

Klantenservice


Mateloos.nl
Iepenlaan 24a
1161 TD Zwanenburg
tel.020-3100222 van 9.00 - 12.00 uur en 12.45 - 15.00 uur  15.15 - 17.00 uur Maandag t/m vrijdag.

mail: 
info@mateloos.nl
U email wordt op werkdagen dezelfde dag of sneller beantwoord.
 

Hoe kies ik de juiste maat? 
We doen ons beste om alle artikelen op te meten en het bij het artikel te vermelden. We vermelden hierbij meestal de cm enkel opgemeten van oksel tot oksel en de lengte vanaf het hoogste punt van de schouder. Staat de maattabel er niet bij, dan kunt u kijken in de algemene maattabel van de diverse merken onder het kopje maattabel. U kunt ook een verzoek tot het opmeten van een artikel versturen naar info@mateloos.nl of bij twijfel kunt u ons altijd bellen.
 

Inloggen of registreren
In de kassa kunt u inloggen als u al een wachtwoord heeft, of u kunt registreren als nieuwe klant. Als uw gegevens niet (goed) zijn ingevuld, kunt u deze wijzigen.


Nieuw emailadres 
U kunt niet zelf uw emailadres wijzigen. U kunt 2 dingen doen, u kunt zich opnieuw aanmelden met uw nieuwe emailadres en de bestelling afmaken. Wij voegen later alles samen. Of u geeft uw email adres door en wij veranderen het emailadres voor u. 


Nieuw wachtwoord

U klikt op de knop ''wachtwoord vergeten'' en vult het e-mailadres in dat u normaal gesproken gebruikt. U krijgt uw wachtwoord per e-mail toegestuurd. U kunt dan weer inloggen en bij het veld wachtwoord kiest u een nieuw wachtwoord dat u kunt onthouden.


Kies uw verzendmethode

  1. Kies voor bezorging aan huis: We verzenden pakketten met DHL. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u van DHL een mail met daarin de link naar de status van uw pakket.

  2. Kies voor ophalen bij een DPD ParcelShop. Kies het ophaaladres van uw keuze. Als het pakket voor u klaar ligt, ontvangt u bericht.


Veilig betalen 
Helemaal rechts onder bevestigd u uw bestelling. Daarna gaat u naar de beveiligde betaalpagina om te kiezen uit de verschillende betaal mogelijkheden. Ideal, Credit Card, Afterpay Achteraf betalen, PayPal, overboeking en voor België Mister Cash en Afterpay Belgie.  

De verwerking van de betalingen is uitbesteed aan www.adyen.nl en Achterafbetalen.nl. De betalingspagina is door hen extra beveiligd. U betaalt aan Adyen en wij krijgen bericht dat u betaald heeft.

Ideal
Als u uw betalingen doet via internet bankieren is een betaling via I-deal het gemakkelijkst en het snelst. Als u bij de betaling kiest voor Ideal komt u uit in het bekende scherm van internet bankieren. Wij krijgen dan ook direct een e-mail van Adyen dat de betaling is gedaan.

Overboeking (Vooruitbetaling) 
U krijgt van Adyen het bankrekening nummer en betalingskenmerk door. Let op het gebruik van het juiste betalingskenmerk. Als u de verkeerde omschrijving gebruikt, stort Adyen het bedrag weer retour en wij krijgen hiervan geen bericht.

U kunt de artikelen met elke reden weer retour sturen en we betalen zodra we de retouren hebben ontvangen dezelfde dag het goederen bedrag aan u retour.

 Verzending

Binnen Nederland en naar België versturen wij je bestelling zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 2 werkdagen. Meer info over de bezorging van DHL klik hier

We verzenden de pakketten via DHL. Een dag voordat het pakket wordt afgeleverd, ontvangt u een e-mail hierover. Als er niemand aanwezig is, laat DHL een schriftelijk bericht achter dat ze de volgende dag nog een keer langskomen. De levertijd is 1 a 3 werkdagen nadat wij uw geld hebben ontvangen of een akkoord van Achterafbetalen.nl. Soms ook sneller, maar dit hangt ervan af of de artikelen op voorraad in ons magazijn zijn of in een van de Winkels. Voor vragen kunt u e-mailen naar info@mateloos.nl. 


Ruilen
Indien u een ander artikel wilt ruilen, dan dient u een nieuwe bestelling te plaatsen en de betaling te voldoen. We versturen dan zo snel mogelijk uw nieuwe bestelling. Op de dag dat wij de artikelen retour ontvangen wordt het geld van de oude bestelling direct terug gestort op uw rekening of wordt het openstaande saldo aangepast.  

Retour sturen en geld terug      

Gratis retour sturen doe je door het retourformulier van DHL erop te plakken en het pakket bij een DHL servicepunt  in te leveren. 

Op de dag dat wij de artikelen retour ontvangen wordt het geld van uw bestelling meteen terug gestort op uw rekening (het rekening nummer die u heeft gebruikt) of wordt het openstaande saldo aangepast.                              

Retourneren kan door het artikel in dezelfde staat en voorzien van originele prijskaartjes samen met de factuur binnen 14 dagen na uw bestelling van het artikel terug te sturen.
1.      Omcirkel op de factuur de producten die u retourneert en stop deze samen met de artikelen in de doos.
2.      Plak de doos goed dicht en vermeld het factuurnummer op de doos.

 

Beschadigd of verkeerd product ontvangen 
Indien u een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen wordt deze door Mateloos kosteloos omgeruild voor het juiste product. De kosten van het retour sturen zijn dan ook voor rekening van Mateloos. Hiertoe dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met de webshop. 
Heeft u nog vragen over een bestelling of levering mail ons dan op info@mateloos.nl of neem tijdens kantooruren telefonisch contact op met ons hoofdkantoor: 020-31002222